نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4133
-
الف
+

آخرین وضعیت سریال های جدید صدا و سیمای ایران/ از «بوم و بانو» سعید سلطانی تا «بیگانه ای با من است» احمد امینی

در این گزارش با آخرین وضعیت سریال های جدید صدا و سیمای ایران باخبر می شوید.

در این گزارش با آخرین وضعیت سریال های «از سرنوشت»، «کامیون»، «بچه مهندس»، «بوم و بانو»، «بیگانه ای با من است» و «شاهرگ» که قرار است به زودی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر شود باخبر می شوید

سریال از سرنوشت

 سریال 50 قسمتی «از سرنوشت»  به تهیه‌کنندگی «علی‌اکبر تحویلیان» و کارگردانی مشترک «علیرضا بذرافشان»  «محمدرضا خردمندان»این روزها مراحل پایانی تولید خود را سپری می‌کند. 

داستان سریال «از سرنوشت» در مورد سرنوشت دو طفل از خردسنی تا جوانی است که زندگی آنان را در پرورشگاه نشان می‌دهد.

محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

 امین تارخ، مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی و مائده طهماسبی از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سریال کامیون

سریال «قصه های کامیون» قرار است در نوروز 99 نشر شود و تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. تهیه‌کنندگی این سریال را «ابراهیم آرزو» و «شهرام دانش‌پور» و کارگردانی آن را «مسعود اطیابی» برعهده دارند.

سریال بچه مهندس

یکی دیگر از سریال‌هایی که در سال 1399 از صدا و سیمای ایران نشر می شود، فصل سوم و نهایی «بچه مهندس» است. این سریال در ۳۰ قسمت به تهیه کنندگی «سعید سعدی» و کارگردانی «علی غفاری» در دست تولید است.

گفتنی است در فصل یک و دو این سریال بازیگران مشترکی حضور داشتند که بنا به فاصله زمانی بین این دو فصل، گریم شده بودند. اما برای فصل سه «بچه مهندس» همه بازیگران جدید هستند و هیچ بازیگر مشترکی با فصل‌های قبلی در این فصل حضور ندارد.

سعید سلطانی

 «بوم و بانو» سریال دیگری که این روزها به تهیه‌کنندگی «آرمان زرین‌کوب» و کارگردانی «سعید سلطانی» در دست تهیه است.

«بهنام تشکر»، «مسعود رایگان»، «فریبا متخصص» و «ساغر قناعت» از جمله بازیگران سریال جدید کارگردان ستایش هستند.

«بوم و بانو» به قلم «شعله شریعتی» و «اعظم بهروز» داستان عاشقانه‌ای  را در دوره پهلوی اول ایران به تصویر می کشد و قرار است در ۳۵ قسمت تولید شود.

پس از مجموعه سریال های «ستایش» ، «بوم و بانو» دومین سریالی است که سعید سلطانی به عنوان کارگردان و آرمان زرین‌کوب در جایگاه تهیه‌کننده با یکدیگر همکاری می‌کنند.

سریال بیگانه ای با من است

 سریال ۳۰ قسمتی دیگری با نام «بیگانه‌ای با من است» به تهیه‌کنندگی «بهروز مفید» و کارگردانی «احمد امینی» در دست تولید است که برای نشر در سال ۹۹ آماده خواهد شد.

در خلاصه داستان «بیگانه‌ای با من است» آمده است: «نساء» قهرمان داستان، دختری است از طبقه ضعیف جامعه که با هویت دروغین عروس یک خانواده سرمایه دار می‌شود. این کار که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد و...

«شبنم قلی خانی»، «پژمان بازغی»، «نگار عابدی»، «دنیا مدنی»، «سوگل طهماسبی»، «مهران رجبی»، «پوراندخت مهیمن» و «پرویز پورحسینی» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

همچنان  «شاهرگ»  سریال دیگری به کارگردانی «سید جلال اشکذری» می باشد که راوی قصه‌های سال‌های نخستین انقلاب ایران و روزهای پر حماسه و لبریز از فداکاری، وفاداری و پایمردی غیور مردان این کشور است.

بازیگران این سریال تاهنوز معرفی نشده اند.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر